onsdag 9. mai 2012

gulv og gang!





Nå går det framover så det suser! Denne uka har min kjære rivd trappa og i dag har vi gjort klart til ny trapp! wooop!! Mannen har jobbet med å rette av veggene der trappa skal opp, og jeg har malt panelen som skal på den veggen! det må jo gjøres det også!!
i løpet av malingen tilegnet jeg meg noen nye skillz også gitt.. for dere som veit hvor håpløs jeg er til å gjøre ting med venstre hånd, hold dere fast; jeg kan male med venstre hånd! hvem skulle trodd!?!

Gulvet i gangen er nesten ferdig, og jeg liker det!! Valget falt på fliser. Parkettfliser! Det er ikke fuga enda, og det er fullt av støv og rusk og rask, men jeg legger ut et lite glimt av det alikevell.
Det går framover!!!
 

2 kommentarer:

  1. Moro å se at det går framover!! Gleder oss til dere flytter inn i gata vår :)

    SvarSlett
  2. Å! Ser jo kjempe stilig ut!

    Håper å få komme å se altså! :D

    SvarSlett