torsdag 31. mai 2012

Du vet du har en liten i huset...


når DETTE er det som møter deg i døra på badet...:


Jeg har bare gått ut i gangen for å finne en genser han skal ha på seg, og bak meg hører jeg; mammaaaa..GAKK GAKK!!  Da jeg kommer inn igjen ser jeg en liten gutt med et strålende fornøyd smil, og små hender som klapper av glede! Hva skal man si? Kan jo ikke annet enn å le litt...mest i smug, når jeg prøver å forklare min lille at dette ikke er lov...
Anda har han funnet under stellebordet (tror jeg) og dolokket var lukket da jeg gikk ut fra badet..hehe.. note to self; ta med det du trenger inn på badet FØR stelling...










1 kommentar:

  1. han har svart badeand! tøft! :)
    og den må jo svømme -det sier seg sjøl ;)
    bleiene våre bor i skuff med barnesikring etterhvert som jeg blei lei av å plukke de opp mange ganger daglig..... :)

    SvarSlett