torsdag 7. november 2013

Hoi!


Der holdt jeg jammen på å gå på en skikkelig smell..som kunne blitt en skikkelig mammablogg.... Siden jeg i det siste har prøvd meg på å lage barnemat (som ikke blei serlig godt mottatt!) og litt sånt, meeeen så kom jeg på; det er en skikkelig dårlig idè! Jeg har jo knapt nok tid til å skrive et innlegg i måneden her inne, så kan jo ikke begynne å skulle regne med at jeg har tid til å legge inn en hel masse innlegg her... Selvinnsikt -hurra!! 

Så nå framover skal jeg skrive innlegg om det denne bloggen egentlig blei oppretta for..haha... hus og heim! og pittelitt barn også, innimellom..! 
Jeg har per dags dato en hel masse prosjekter gående. til min kjære manns store fortvilelse, siden jeg setter igang med masse, men bruker fryktelig lang tid på å avslutte og gjøre meg ferdig hahaha... Typisk meg! 
Så her er noen av prosjektene mine per nå; stuebord, bildevegg, kvist, taklamper...and the list goes on and on...! Får vel prøve å få gjort noe ferdig snart!

Jupp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar