mandag 2. juli 2012

Jungel...eller hage?


Det skjer ett eller annet med deg etter at du har fått barn...Ihvertfall gjorde det det med meg... 
Jeg har ALDRI vært intressert i hage, eller noe som har noe med det å gjøre..Det har vært et ortk å måtte hjelpe til å klippe plen, og for ikke å snakke om luking!!! GAAAH!!

Da jeg flytta til Notodden, og kom til et hus som hadde en hage som så ut som en jungel, så var jeg storfornøyd! Her var det bare skrått og fullt av frukt-trær...Som jeg heller ikke er noen stor fan av.. Så her var det ikke stort jeg trengte å gjøre...Suits me just fine!!

For ikke å snakke om at jeg har de minst grønne fingrene i verden...ALT av blomster dør hos meg... enda jeg følger bruksanvisningen! jeg blir sprø! takke seg til buketter, hahaha...

Men så kom mini...
Og da endret alt seg... Nå ser jeg nytten med hage! og ønsker meg virkelig en hage som funker! 
Her i Notodden har vi fått en super hage nå! Det er planert ut så vi har god tumleplass, det eneste som mangler nå er et gjerde.... Men så skal vi jo flytte herfra da...og i Kongsberg, ja der er det andre boller..




I et ellers så frisert nabolag, er vår "hage" igjen en jungel! Jeg GLEDER meg til vi kan gjøre noe med den! Meeen, det blir nok ikke før til neste år...Det viktigste er tross alt å komme oss inn i huset! Og det nærmer seg veldig!! 

2 kommentarer:

  1. en slåttedugnad med hjå og litt jord gjør fort underverker der!! håper vi ser dere litt når dere kommer over heia!

    SvarSlett
  2. hehe, ja det blir nok en ordning på den hagen..etterhvert... men vi får prioritere å få huset ferdig først tror jeg.. så kansje vi må komme bort og låne hagen deres sammen med dere litt? hehe...

    SvarSlett