mandag 25. juni 2012

Ting og stæsj..


Når man begynner å pakke for å flytte, da finner man virkelig ut hvor mye TING og GREIER man har...! Ihvertfall her i huset er det sånn.. 
Jeg har nå pakka ned noen esker med glass og servise, og gikk i gang med å rydde opp i det skapet der vi har ting vi ikke veit hvor vi skal ha.. Nemli... Problemet er bare at jeg FREMDELES ikke veit hvor jeg skal ha det som er inni der...Hva gjør man med sånne saker da???
Min løsning på problemet (som definitivt IKKE er en god løsning!) var å putte tinga tilbake i skapet..Jadda...Kjempelurt.. Fikk kastet endel, men det er fremdeles mye igjen som jeg ikke helt veit hva jeg skal gjøre med... 

Får prøve en gang til da, kansje jeg blir mer klok på hva jeg skal gjøre med alle tingene da! 
Hvis noen har noen lure tips, så tas de imot med takk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar