fredag 19. oktober 2012

pakkepakkepakke!


 
En æra nærmer seg over, og vi er i full pakking! fy faderullan så mye greier man har...Trodde ikke det skulle være så mye, men bare KLÆRNE... Hoi!! (Noe min bedre halvdel leeeeenge har prøvd å fortelle meg, som jeg glatt har ignorert..) 

Nå er det jammenmeg snart kvelden...Siste natta i notodden! Spesiellt..

Var innom "hjemme" i kongsberg tidligere i dag..(Rart å si hjemme om det huset enda..!) Og fytti, jeg gleder meg til å flytte! Gubben, Svigerfar og Per har gjort en heidundranes innsats den siste uka, slik at vi faktisk får flytta inn denne helga! Og hjelp fra venner også! Fantastisk!! 

Og så må jeg bare vise dere...: 

Jeg bare rett og slett DIGGER denna lampa! den blei hengt opp i dag, og ser enda bedre ut i virkeligheten enn på bildet jeg har vist dere før!! Jeg holdt på å dævve da jeg så den! FANTASTISK!! 


Jupp..! I mårra kommer vi!! Wooooop!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar