onsdag 4. april 2012

finn, gis bort!

Jeg har en tendens til å finne noen skikkelige "kupp" på den fantastiske nettsiden; finn.no -gis bort! Min bedre halvdel er dog ikke alltid like begeistret som meg, men men.. tidligere har jeg vært i Oslo og henta en fantastisk retro soffa, som nå står i kjelleren og venter på å trekkes om! (kommer tilbake til dette prosjektet senere!) 

Men her i begynnelsen av mars kom jeg over en sklie som skulle gis bort! Jeg tenkte; ojojoj, dette blir bra for sønnen! jeg hadde flaks, og var den første som ringte og dermed fikk æren av å hente sklia.. i Larvik.. Men det gikk jo bra, for gubben jobba i tønsberg den uka, så da var det jo ikke så lang omvei for å hente den! (derav ikke alltid like begeistret, da det hender han må hente disse kuppene!) Men dette var faktisk et kupp! Sklia er robust og tåler litt, den har stått i en barnepark før, så den er godt brukt, men fungerer som bare det. 


Vel hjemme med sklia, plasseres den på verandaen, i påvente av at mini skal komme hjem og prøve ut.. Og for en glede!! han var i ekstase!





Sklia er nå plassert inne i stua, der den blir brukt daglig, med stor glede og iver! Jepp, kupp!

1 kommentar:

  1. Neimen se her!! Velkommen i dette univers :)

    Den sklia så jammen ut til å være et virkelig kupp ja!! Men jeg har også en halvdel som er hakke mindre begeistra enn din ser det ut til, så får lite kupp i hus her gitt...

    SvarSlett